Entrevista amb Harry Potter

Vale, ara sí que no diré quina entrada és. És la cinquena. 

El Mundo de Voldy ha publicat fa poc una entrevista en exclusiva amb el meu pare, Mr. Potato (chúpate esa, Jessica/Anna/Gent idiota que deia que era mentida). El Mundo de la Patata Aplastasueños ha aconseguit, en exclusiva, una entrevista amb... HARRY POTTER!!! 

El Mundo de la Patata Aplastasueños: Així, senyor Harry Potter, vostè és el mag més gran dels temps? 
Harry Potter: No, és clar que no. El mag més chachi piruli de la història de la màgia és i sempre serà Voldemort. Jo només sóc un cutre admirador que intenta imitar-lo (és impossible, perquè ell és inimitable).

EMPA: Llavors reconeix que ell és el millor?
HP: Òbviament, és més guapo, més alt i més sexy que jo. 

EMPA: Li importaria que Voldemort envaís el seu món?
HP: No, que va, ens encantaria ser els seus esclaus per tota la eternitat. Seria un gran honor treure-li els pèls de les orelles i llimar-li els callos dels peus. 

EMPA: I què en diu, de la saga Harry Potter?
HP: Pfff, la saga la va filmar ELL mateix en un brillantíssim i superior pla per fer creure a la humanitat que pot ser derrotat. Però és mentida, ELL és millor que Chuck Norris. 

EMPA: Ala lu que ha dichu! Oh Déu meu, senyor Harry Potter, darrere seu!!!

Moments després l'equip estava recollint la sang de la moqueta, ja que Chuck Norris havia arrencat el cap a Harry Potter d'una patada giratòria. 

Nens, ja sabeu, Chuck Norris és omnipotent, omnipresent i omniscient, així que ni se us acudeixi discutir-li res. 

Patata Aplastasueños

9 comentaris:

  1. Patata!!!!!!
    ¿Cómo se te ocurre hacerle una entrevista a mi archienemigo?
    Sé que yo soy invencible y que en realidad lo derroté pero tuve que luchar mucho para eso.
    Me has ofendido y ahora pagarás las consecuencias.

    ResponElimina
  2. ¿Perdona? ¿Cómo puede haberte ofendido una entrevista donde tu archienemigo dice que eres genial, donde sale feo en la foto y donde al final le arrancan la cabeza?

    Eres más raro que el Maston guapo...

    ResponElimina
  3. cooooom q Gent idiota que deia que era mentida??? patata testàs guanyant una... no facis cabrejar el meu pobre titi enano (que percert encara no té nom)!

    P.D.: podries crear-me una entrada al meu honor??? porfa... jo tinc com a mascota un titi enano en honor teu... sispli...

    ResponElimina
  4. Vinga, va, deixaré que sigueu superiors. I per a que no us perdeu per l'impressionant món de la superioritat faig un rànquing:

    1- Voldy (rei de la superioritat)
    2- Blue Sea (no estàs gens malament)
    3- Encara no tinc nom (em vas dedicar la teva mascota)
    4- Apples (m'agraden els teus peixets)
    5- Jessica (en serio, ¿bebitos i animalets?)

    Jo, òbviment, vaig la primera de totes.

    Ale, a disfrutar del meravellós món de la superioritat.

    ResponElimina
  5. cuando va ha empezar esta 2a guerra de los mundos??? xk me e aliado contigo en una guerra q no se quando empieza...(patético, lo se)

    P.D.:i como nos vamos a llamar nuestra alianza, de tu l'anna i yo???

    ResponElimina
  6. Well, hello?
    Hahaha, no sé d'on treus la imaginació per escriure coses així...
    Ja aniré seguint les teves entrades!!!
    P&L!!

    ResponElimina
  7. Estimat Tití Enano Sense Nom, la guerra ja ha començat. Em sap greu comunicar-t'ho però hauries de prendre partit per un dels dos bàndlos, i si és el meu millor. :)

    ResponElimina
  8. pues esclar q soc del teu partit!!!
    ets la ostia i com et dic en un comentari en q jo, i solament jo sóc la primera: WE LOVE YOU!!!
    A MÉS PORTEM DIES PARLANT DE LA NOSTRE ALIANÇA!!! ;)

    ResponElimina
  9. Ja, home, però era per dissimular una mica... XD

    ResponElimina

Estimat comentarista de blogs, recorda que El Mundo de la Patata Aplastasueños conta amb la protecció de Chuck Norris, i cada cop que comentes una tonteria, ELL mata un gatet. Així que oju...