PR3: L'Àlbum Familiar de l'Anna

Vale, és la novena entrada del blog i la tercera del Programa de Reclutament. I és un contraatac obert i descarat a l'entrada del Voldy.


Ell ha presentat el dofins com uns sers malvats, venjatius, cruels, intolerants i sanguinaris, i ho ha intentat arreglar amb un dibuix infantil i cursi que no representa l'esperit noble dels dofins.


Doncs jo penso centrar aquesta entrada en els dofins també, però des d'un punt de vista oposat. Intentaré netejar la mala imatge que el Voldy ha deixat i, de pas, guanyar-me una aliada :).

Són uns dels animals més intel·ligents que es coneixen, i també uns dels més sociables i familiars. Estableixen unes grans famílies, on tots s'ajuden mútuament i es cuiden (fins i tot s'ajuden a pujar a la superfície a respirar si estan malalts o ferits). Així que representen l'harmonia i la confiança.


Són molt carinyosos i atents (més que les persones i tot) i els humans s'aprofiten d'això per ferir-ne un i caçar la resta quan van a ajudar-lo (en comptes de fugir). Així que representen la noblesa i la lleialtat.


Segons una antiga llegenda grega, Poseidó va enviar un dofí com a prova d'amor a la seva esposa, així que també representen la puresa i la ternura.


Es comuniquen no tan sols amb el so, sinó que també amb el ball i els salts. Així que representen la creativitat i la afinitat.






I aquí un vídeo on demostreu que sou força més hàbils que la majoria d'humans XD:




Espero que t'hagi convençut. Si no em conformo amb que t'hagi agradat :). I la següent és la Maria i no tinc ni idea de què fer-li!!!

Patata Aplastasueños

8 comentaris:

  1. UUUOOOH, quina passada d'entrada Patata!!!
    T'has superat i l'entrada m'encanta, crec q has superat la de Voldy i tot...xd

    Ole tú! mi queridíssima Patata!!! ;D

    Anna Dolphin

    ResponElimina
  2. Well, hello?!
    Sí, ja t'ho he dit avui al matí!!
    Quan puguis em dediques una, sisplau!!!!!!!
    Jo també ho faré quan tingui temps, ok patateta?

    ResponElimina
  3. Anna: Ohhh... M'he emocionat amb el comentari! Eh marabiyozo, ehpetaculá, me mocionao al velo... *snif, snif* :D

    Biscuits: Don't worry, pensava fer-te una entrada igualment. De totes formes, em vas comentar l'entrada de reclutament i te la dec. Això sí, en una democràtica quarta posició :).

    ResponElimina
  4. D'acord, com tu vulguis.
    Si no saps com dedicar-me l'entrada...pregunta-li al Tití que em coneix molt bé...you know ;)

    ResponElimina
  5. No, si se'm va acudir una idea boníssima (*autobesitos*), però a l'entrada hi havia massa fotos i Blogger es va penjar...

    Ara he trobat una altra manera de fer-ho, però tardaré uns dies. Be patient, my friend! :)

    ResponElimina
  6. kina monada de dofins!!! jo vull un, q mel compres ???

    P.D: quina passada, com cony so fan??? jo casi no sé ni fer bombolles amb el xicle...VV' ELS DOFINS SÓN UNA PASSADA!!! --->//<---

    ResponElimina
  7. patat, he aconseguit allò q em vas proposar pels comentaris i... FUNCIONA!!! ara ja em pots publicar tots els comentaris q volguis q no fa falta q esperis a q jo els vegi!!!

    P.D.: gràcies x ajudarme YOU ARE THE BEST!!! (as vist??? SOC INTERNACIONAL!!!XD)

    ResponElimina
  8. Uhú, ahà, ha funcionat! OU IEA (jo també sóc internacional)!!!

    ResponElimina

Estimat comentarista de blogs, recorda que El Mundo de la Patata Aplastasueños conta amb la protecció de Chuck Norris, i cada cop que comentes una tonteria, ELL mata un gatet. Així que oju...