Superchachiofensivafinal!!!

Vale, aquesta és l'onzena entrada i és la MEGAESPERADA SUPERCHACHIOFENSIVAFINAL!!! *chan chan*. És, òbviament, per al Voldy, i la començaré amb una imatge...

Aquí la pipa de la paz promesa
Això és el fi de la Segona Bloguerra Mundial. Accepto la treva, però abans havia de dedicar-li la entrada a la Biscuits, i era força estúpid reclutar-la si no hi havia guerra... A més, la guerra la vas començar tu "por las buenas", així que no esperaves que em rebaixés tan fàcilment.
Senyors, això és la fi d'un cicle. No tinc molt clar què vol dir però sona tan bé que ho poso igualment. Espero que no hi hagi una Tercera Bloguerra Mundial, perquè llavors sí que et destruiré, però de bon rotllo, eh?

Aliats meus, us he de comunicar que ja no cal seguir amb els nostres plans malèfics de destrucció (ja sé que no en teníem, dissimuleu...). Podeu tornar a ser amiguets del Voldy i fer-li Teletubbieabraçades, però només si voleu. Jo em dedicaré a fer entrades menys solemnes i guerreres, i m'estic plantejant tornar a ser la patata chuloplaya superior que era abans... Ja em direu què fer als comentaris :).

Doncs ja està, només falta veure si el Voldy accepta aquesta baixada de pantalons pèrdua de dignitat treva. Espero la teva resposta... 

Patata Aplastasueños

3 comentaris:

  1. perfi es decidid acabar la guerra, espero q el voldy o accepti!!!;)

    P.D.: no tornis a ser una patata chuloplaya superior... ara em caus bé...*____*

    ResponElimina
  2. Acepto, acepto...
    Por fin queda claro que tenemos que estar unidas. Ya tenemos nuestra Alianza de los Mundos 2.0.
    P.D.: Porque no comentas en mi entrada?

    ResponElimina
  3. ¿Qué entrada? Ah, esa entrada... Ya voy :).

    Tranqui, Tití, que no tornaré a ser una patata chuloplaya superior (només perquè m'ho demanes tu, eh?).

    ResponElimina

Estimat comentarista de blogs, recorda que El Mundo de la Patata Aplastasueños conta amb la protecció de Chuck Norris, i cada cop que comentes una tonteria, ELL mata un gatet. Així que oju...