VoldyX (con X de MiXta)

Vale, aquesta és la quinzena entrada i és per a que al Voldy no li agafin gelos XD. Suposo que pel títol ja sabeu què ve ara, no?



Després de 2 dies donant voltes per YouTube, recol·lectant vídeos, ordenant-los... vaig i trobo dos resums cachocurraos que ho tenen tot. Així que tanta matada per res, però bueno, ja podeu donar les gràcies a MusicYeahBoy. I recordeu, Chuck Norris us vigila i si no li doneu les gràcies al noi tan maco que ha fet els vídeos us arrancarà el cap d'una patada giratòria.

He fet un especial "Pato Willix", ja aniré posant-ne d'altres. També en tinc un preparat per l'Anna... Si encerteu quin és us regalo una escombreta de vàter.

Patata Aplastasueños

8 comentaris:

  1. Jajajajaja!!;D
    M'encanta el pato wilix és molt graciós...
    L'altre vídeo no le pogut veure pk no funcionava :(... Quan el vegi ja tornaré a comentar:P

    Jo vull la meva entrada, ma fa molta il·lu...

    P.d.: M'encanta el teu blog, t'ho havia dit mai??? :D

    Anna Dolphin

    ResponElimina
  2. Home, alguna vegada ja m'havies comentat que era un blog genial... però no em canso de sentir-ho XD!!!

    ResponElimina
  3. Mooooooolt xaxi, jajajjaja m'encanta el pato Wilix! ;P

    P.d.: Sí, el tiu de la veu en off segur que és català. Queda claret quan diu: ... más importante...

    Anna Dolphin

    ResponElimina
  4. primer d tot dono les gracies al tío q a fet els videos...(ara el Chuck Norris no em podrà arrancar el cap d'una patada giratòria... oi???)

    I segon, he descobert el regal!!! (ña,ña,ña,ña,ña,ñaaaaaaaaaa i vosaltres noooo!!!) i patata..., amb tot el carriño del món la escombreta de vàter te la passes pel cul!!!^^a q sóc mona???=P

    P.D.: i quant la merda d'internet em permeti veure els videos te'ls coment, okis??? we love yo (encara q tinguis una escombreta de vàter al cul!!! XD)

    ResponElimina
  5. Chan, chan, chan... EL RELÁMPATO!
    Me encanta el pato Willix, yo te pondré un monólogo de un cómico muy bueno.
    P.D.:Ha tomado la decisión MÁS IMPORTANTE de suvida y se nota.

    ResponElimina
  6. Anna: ¡ARG! ¡¡¡XAXI OTRA VEZ!!! ¡Que es CHACHI, c*ñ*! Y el tiu de la veu en off fa molta grimilla quan diu lo de "masimportante" (així, no es que l'hagi cagat).

    Tití: et puc seguir dient Tití, no? Es que és més curt que Terminator 4000 (vaya nom que se'm va acudir)... Bé, ara estàs protegida contra Chuck Norris i no t'arrencara el cap d'una patada sempre que no idolatris falsos ídols (ELL és l'ÚNIC). Gràcies per fotre'm l'escombreta pel cul, ha estat un bonic detall... CABR*NA!!!

    Voldy: hombre, ¡mira quién se ha dignado a aparecer! Parece que te hayan requisado el ordenador... pero es imposible, porque a Wilbur Wilson Gilbert Voldemort nadie le requisa nada (muajaja). Me voy a comprar un PATO x 4, ¿qué me aconsejas? Esperaré tu monólogo "ANSSIOSAMENTE" (pronúnciese con acento catalufo).

    ResponElimina
  7. patata... M'ESTIC ENFADANT!!! I EL CHUCK NORRIS O COM ES DIGUI!!!

    P.D.: ETS DOLENTA...´O`

    ResponElimina

Estimat comentarista de blogs, recorda que El Mundo de la Patata Aplastasueños conta amb la protecció de Chuck Norris, i cada cop que comentes una tonteria, ELL mata un gatet. Així que oju...