Happy 1000day to me!

Vale, aquesta és vintena la entrada (UEEE!!!) i va a mi salud. És broma, però crec que 1.000 i pico visites es mereixen un aplaudiment. CLAP! Gràcies.
I per celebrar-les posaré els tres vídeos més "pegadizos" que he trobat por ahí. Senyores i senyors...


LEVA'S POLKA!!!
Està en tercera posició perquè no estic segura de que enganxi a tothom i perquè la versió que em fa gràcia no té vídeo. Almenys a mi m'ha deixat dient "taritontan-taribiribirum-parabitopa-paribirum".
http://leekspin.com/
I el següent és...


IT'S PEANUT BUTTER JELLY TIME!!!
Hey, yeah, hey, yeah! Ha arribat l'hora de la gelatina de la mantega de cacauet (si us plau, que ningú sigui al·lèrgic que se'm cau el pèl)!!! Mira que és tonto el plàtan, però té una gràcia... Normal, va ser dissenyat especialment per patates científiques per hipnotitzar transmetre pau i amor... 

I per últim i millor...


NYAN CAT!!!
Perquè aquesta entrada no estaria completa sense ell, aquí arriba l'únic, l'inimitable, l'increïble gat-torrada propulsat per gasos l'Arc de Sant Martí, la mascota de Chuck Norris... NYAN CAAAT!!!
Per si algú vol la lletra: NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN! *chunda, chunda, chunda, chunda* NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN, NYAN!!!


Gràcies a tots per mirar el blog i espero que no us hagueu quedat atontats davant dels encats de Nyan Cat. I a la pròxima entrada... N.P.I. del que posaré


Patata Aplastasueños

5 comentaris:

  1. Wapa!!!!
    Ja estic fins els "kataclinecs" del Nyan Cat però wenu, ja saps que jo te quieru igual o més..^^

    Anna Dolphin

    ResponElimina
  2. k bonic, la meva patata ja té 1000 i pico visites!!! estic orgullosa de tu!!! ets la millor i per això et visitu sempre que puc!!! i espero que tu facis el mateix...!!!^^

    P.D.: HE FET UNA NOVA ENTRADA, MIREU-LA TOTS!!!=D

    ResponElimina
  3. Annita: ara em diràs que Nyan Cat no és adorable... Vale, potser cansa una mica XD, però si haig de triar entre ell i tu... va, em quedo amb tu ^^.

    Tití: m'encanten els teus comentaris, m'encanta que t'encanti el meu blog i m'encanta que estiguis orgullosa de mi ^^. Of course que em miraré la nova entrada!

    ResponElimina
  4. A mi també m'encanta que t'encanti que m'encanti!!! XD

    ResponElimina

Estimat comentarista de blogs, recorda que El Mundo de la Patata Aplastasueños conta amb la protecció de Chuck Norris, i cada cop que comentes una tonteria, ELL mata un gatet. Així que oju...